Grasimile sanatoase te ajuta sa arzi… grasimi


Vorbite de rau de toata lumea, sunt asociate cu colesterolul, diabetul si bolile cardiovasculare. Insa nu toate grasimile aduc efecte negative pentru organism.

De ce avem nevoie de grasimi?

Corpul nostru foloseste grasimile pentru a asigura energia necesara intretinerii functiilor vitale. Acestea sunt esentiale pentru functiile celulare, pentru buna functionare a creierului si a sistemului nervos sau pentru sanatatea tesuturilor si a pielii.

grasimi-bune-grasimi-rele

 

Ce grasimi trebuie sa ocolim?

Grasimile saturate de provenienta animala cum ar fi grasimea din carne sau produse lactate grase trebuie consumate cu atentie / moderatie.

 

Ca rezultat al consumarii excesive sunt nivelul ridicat de colesterol, instalarea bolilor de inima si a diabetului. Medicii recomanda sa nu se depaseasca un consum de 7% de grasimi saturate din cantitatea totala ingerata intr-o zi, daca vrei sa iti mentii sanatatea.

 

Grasimile trans / partial hidrogenate provin din mancarea procesata. Se gasesc in produse de patiserie, mezeluri, semi – preparate, prajeli sau produse “Light” pentru dieta. Nu se recomanda consumarea a mai mult de 2gr / zi din acest tip de grasime.

 

 

Care sunt grasimile bune?

Grasimile nesaturate provin din alimente cum ar fi nucile, somonul, avocado, masline, uleiuri de cocos, de masline, oua si unt de arahide. Recomandarea medicilor este sa se consume grasimi nesaturate (supranumite “grasimi bune”) pe cat posibil in locul celor saturate si trans.

Grasimile bune previn de bolile de inima, ajutand la mentinetea unui nivel bun al colesterolului, reglarea glucozei in organism si eliberarea de insulina. Mai mult, acestea contribuie la arderea grasimilor din zonele cu probleme si la mentinerea unei greutati optime.

 

Data viitoare cand ti-e foame nu te mai pacali cu produse “Light”

Leave a Reply