16 lucruri simple care iti aduc sanatate


Uneori lucrurile simple iti pot imbunatati semnificativ calitatea vietii.

 

Tine cont de aceste idei si pune-le in aplicare in fiecare zi pentru o viata mai sanatoasa.

 

1. Bea un pahar cu apa la trezire, inainte de a manca altceva. Adauga sucul de la jumatate de lamaie pentru buna functionare a sistemului digestiv.

exercitii-cardio-30-min-pe-zi

 

2. Fa exercitii fizice de intensitate ridicata pe parcursul a minim 10 – 30 de minute.

 

smoothie-mic-dejun3. Nu sari peste micul dejun. Prepara-ti un smoothie hranitor din fructe (banane, capsune, avocado, mango etc.) pe care il poti savura si in masina.

 

4. Rezerva-ti 5 minute pentru a te gandi la lucrurile frumoase din viata ta: lucruri care iti aduc fericire, momente in care te-ai simtit bine, planuri pe care vrei sa le pui in practica. Deja zambesti, nu?

 

5. Imbratiseaza o persoana draga sau fa un gest frumos pentru cineva necunoscut.

 

salata-garnitura-pranz6. La pranz, inlocuieste garnitura de cartofi cu o salata. In acest fel, nu vei avea sentimentul de greutate asociat unei mese copioase si iti vei putea continua ziua de lucru cu energie.

 

7. Evita mancatul in fata calculatorului. Iesi pe balcon sau terasa si bucura-te de lumina naturala.

 

8. Acorda atentie posturii pe care o ai la birou sau atunci cand stai la calculator.

 

9. Ridica-te de pe scaun pe cat posibil: plimba-te in timp ce vorbesti la telefon, ridica-te sa te uiti pe geam, fa-ti de lucru special pentru a nu sta pe scaun foarte mult timp.

 

10. Bea minimum 2 litri de apa; adapteaza aceasta cantitate in functie de temperatura si de efortul depus in fiecare zi.exercitii-stretching

 

11. La sfarsitul zilei, relzaxeaza-ti muschii cu exercitii de stretching, macar 10 minute. Vei simti diferenta!

 

12. Nu consuma dulciuri, bauturi cu zahar sau cu cofeina dupa ora 18.00 pentru a putea adormi usor.

 

13. Inlocuieste gustrarile dintre mese care constau in alimente procesate, cu fructe si legume.

 

14. Aloca macar 30 de minute pentru a citi ceva care te inspira sau care iti ofera informatii utile.

 

plimbare-aer-liber

 

15. Aloca-ti timp pentru a dormi cel putin 7 – 8 ore in fiecare noapte.

 

16. Plimba-te in aer liber, bucura-te de liniste, lumina soarelui si de aerul curat. Vei simti beneficiile atat pe plan psihic, cat si pe plan fizic, daca faci din aceste iesiri un obicei.

Leave a Reply